בדיקת קאשבק חסר
• ביצעת הזמנה דרך אתר הוטsave אך הקאשבק לא נקלט במערכת? באפשרותך לדווח לנו על כך ע"י מילוי הטופס מטה.
• יש למלא את כל הפרטים הרלוונטיים להזמנה בשדות המיועדים לכך בכדי שנעביר את פנייתך לבדיקה מול החנות.
• ניתן לדווח על קאשבק חסר לאחר 48 שעות מרגע ההזמנה ולעקוב אחר סטטוס הבדיקה בטבלה המופיעה בתחתית העמוד.
• ניתן לדווח על קאשבק חסר עד חודש מרגע ביצוע ההזמנה.
חנות | תאריך | סכום ההזמנה | מספר עסקה | סטטוס | תגובה |
---|