בדיקת קאשבק חסר

• ביצעת הזמנה דרך אתר הוטsave אך הקאשבק לא נקלט במערכת? באפשרותך לדווח לנו על כך ע"י מילוי הטופס מטה.

• יש למלא את כל הפרטים הרלוונטיים להזמנה בשדות המיועדים לכך בכדי שנעביר את פנייתך לבדיקה מול החנות. 

• ניתן לדווח על קאשבק חסר לאחר 48 שעות מרגע ההזמנה ולעקוב אחר סטטוס הבדיקה בטבלה המופיעה בתחתית העמוד.

• ניתן לדווח על קאשבק חסר עד חודש מרגע ביצוע ההזמנה.

העלאת קובץ

* ‏‪‫תמונה או PDF

* צרפו קבלה הכוללת את הפרטים הבאים: מספר הזמנה, תאריך הזמנה, מחיר

חנות תאריך סכום ההזמנה מספר עסקה סטטוס תגובה