שאלות ותשובות

הוטsave הוא שירות חדש מטעם קבוצת ישראכרט. השירות מופעל על ידי חברת "קאשדו", חברה מוכרת הפועלת בשותפות עם מגוון רחב של אתרים מובילים בארץ ובעולם.
מהיום, עבור כל עסקה שתבצעו בכל אחד מהאתרים הללו, תקבלו קאשבק משתנה בהתאם לסכום העסקה, כלומר כסף חזרה ישירות לכרטיס האשראי שלכם, ללא תנאים נוספים וללא אותיות קטנות.

בקלות! באתר הוטsave תמצאו אזור הרשמה.
מזינים שם מלא, תעודת זהות ודוא"ל > מזינים את 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי בו תזוכו בקאשבק ובוחרים סיסמה.

נרשמים ו... זהו. זיכוי הקאשבק המאושר מתבצע מידי חודש בצורה אוטומטית והקאשבק מועבר ישירות לכרטיס האשראי איתו נרשמתם לשירות.

רוצים לדעת כמה קאשבק צברתם? הכל מופיע באזור האישי ("הקאשבק שלי") במחשב או בנייד, שם ניתן לעקוב אחר היסטוריית הרכישות וסכום הזיכוי שאושר עד לסגירת חשבון החיוב החודשי בכרטיס האשראי איתו נרשמתם.
את היסטוריית הרכישות וסכום הזיכוי שאושר תוכלו לראות גם בפירוט החיובים החודשי בכרטיס.

עם כרטיסי מועדון הוט שהונפקו על ידי ישראכרט בע"מ.

לאחר ביצוע הרכישה לרוב נדרשת תקופת המתנה של 90-30 יום בכדי שהחנות תוודא סיום רכישה תקין ללא ביטול עסקה.
אישור קבלת הקאשבק משתנה בין חנות לחנות. בחנויות העוסקות בתיירות דוגמת Booking, נדרשת תקופת המתנה ארוכה יותר של כ- 90 יום לאחר מימוש העסקה.
בתום תקופת ההמתנה כרטיס האשראי איתו נרשמתם יזוכה אוטומטית בסכום הקאשבק שאושר נכון לאותו חודש.
סך הקאשבק המאושר שצברתם במהלך החודש יופיע כעסקת זיכוי בחשבונית החיוב החודשית של כרטיסכם.
כמו כן בכל שלב ניתן יהיה לראות באזור האישי ("הקאשבק שלי") שבאתר מהו סכום הקאשבק שאושר לזיכוי בחשבונית החיוב הקרובה, מה סכום הקאשבק הממתין לאישור ומה סכום הקאשבק שצברתם וזוכיתם בו עד כה.

לרוב סטטוס הקאשבק יתעדכן באתר הוטsave בתוך 36-24 שעות מרגע הרכישה.
אם עברו 72 שעות ועדיין אין סימן לקאשבק, אנא שלחו את כל פרטי הרכישה לכתובת: support@topcash.co.il
בנוסף, באתר הוטsave קיימת האפשרות לפתוח פנייה לבירור קאשבק חסר.

בכדי שנוכל לזהות ולספק לכם את הקאשבק, אתם נדרשים להתחיל את תהליך הקנייה  על ידי שימוש בקישורי החנויות או בקופוני ההנחה המופיעים באתר הוטsave.
במידה ותמשיכו לגלוש באתרים נוספים לא תוכלו לחזור לחנות ולבצע רכישה נוספת ללא כניסה מחדש ומעבר לחנות דרך אתר הוטsave.
במקרה בו התחלתם קנייה שלא דרך אתר הוטsave, נבקש מכם לרוקן את עגלת הקניות באתר החנות ולהתחיל את תהליך הקנייה מחדש דרך הקישורים שבאתר.
במקרים פחות שכיחים הסיבה לאי קבלת קאשבק הוא חוסם פרסומות (Adblock,AdBlock,Adblocker) המותקן על הדפדפן, במקרה כזה נבקש מכם לכבות את חוסם הפרסומות במהלך הקנייה שלכם.
הרוב המוחלט של המוצרים המופיעים בחנויות שבאתר הוטsave יזכו אתכם בקאשבק, ישנו מספר מוגבל בלבד של מוצרים שלא יזכו אתכם בקאשבק.

חשוב לשים לב שהקאשבק מחושב מסכום העסקה הכולל, ללא מיסים, מע"מ, ודמי משלוח.
במקרה ועדיין מסתמן שנפלה טעות, נשמח לעזור לכם על ידי פנייה לכתובת המייל: support@topcash.co.il
כמו כן 10% הבונוס הנוספים להם אתם זכאים מחושבים על סכום הקאשבק שאושר ולא על מחיר המוצר שרכשתם.
בנוסף, באתר הוטsave תוכלו למצוא כפתור המאפשר שליחת פנייה לשירות הלקוחות, השירות ניתן על ידי ספק חיצוני ולכן הפניות יטופלו על ידי הספק ולא על ידי מוקדי השירות של ישראכרט.

בהחלט! אנחנו עושים שימוש בטכנולוגיית האבטחה וההצפנה המתקדמת ביותר, על מנת שפרטי המשתמש והיסטורית ההזמנות שלכם יישארו תמיד מוגנים ומאובטחים

במידה ולא קיבלתם קאשבק עבור הזמנה ספציפית, אתם מוזמנים לדווח על כך בעמוד "בדיקת קאשבק חסר" הנמצאת באזור האישי ("הקאשבק שלי") באתר.
פשוט ממלאים את הטופס וההזמנה תשלח לבדיקה מול החנות.
לאחר מילוי הטופס תוכלו לעקוב אחר סטטוס הבדיקה בטבלה המופיעה בתחתית עמוד "בדיקת קאשבק חסר".
ניתן גם לשלוח לנו מייל לכתובת: support@topcash.co.il עם האישור שקיבלתם במייל מהחנות וקישור למוצר. צוות האתר ישמח לבדוק מול החנות מדוע הקאשבק לא נקלט.

לצערנו התשובה היא לא. זכאות לקאשבק במסגרת השירות מותנת בהרשמה חד פעמית באתר הוטsave ומעבר לחנות דרך הקישורים שבאתר.
רכישות שנעשו לפני ההצטרפות לאתר אינן זכאיות לקאשבק.
זכרו- התקנת התוסף שלנו בדפדפן כרום במחשב מאפשרת רכישה ישירות מהחנויות וקבלת הקאשבק מבלי הצורך לחזור בכל פעם לאתר הוטsave.
חשוב לזכור להפעיל את התוסף טרם הרכישה - אל דאגה, אנחנו נזכיר לכם באמצעות אייקון ייעודי שיהבהב על שורת הדפדפן.

התוסף הייעודי הוא יישום המותקן בדפדפן כרום בלבד ומאפשר לכם לבצע רכישה ישירה בחנויות השונות וקבלת קאשבק מבלי הצורך לעבור קודם באתר הוטsave.
התוסף יהבהב אוטומטית בסרגל הכלים שבראש המסך של החנויות בהן יש זכאות לקאשבק ויזכיר לכם להדליק אותו. למידע נוסף אנו ממליצים לקרוא את המדריך למשתמש באתר.

לרוב ההודעה על קאשבק תשלח תוך מספר דקות. חשוב לזכור שזמן התגובה משתנה מחנות לחנות וישנם מקרים בהם ההודעה מתקבלת רק לאחר 72 שעות.

הנה כמה סיבות מצוינות:

  • תנאי קאשבק מיטביים ובונוס של 10% נוספים על סכום הקאשבק המאושר לזיכוי
  • האתר ידידותי למשתמש ומציג בשקיפות מלאה את כל הפעילות האישית
  • קיימת האפשרות לרכוש גם מהנייד בצורה נוחה ופשוטה
  • זיכוי אוטומטי ונוח ישירות לכרטיס האשראי
  • האתר היחיד בישראל שמעניק זיכוי בכל סכום ישירות לחשבון
  • מגוון רחב ומתעדכן של אתרים ישראלים ואתרים בינלאומיים - מעל 250 מותגים מובילים
  • שירות לקוחות מהיר ומקצועי